marți, 17 iulie 2012

RELIEF...

Alerg… descreierat prin relieful viselor mele
Cu camasa patata, cautand ca un fluture orb lumina.
Pamantul calatoreste sub mine plin de himere
Iar peste altare ceru-mi apasa umerii  ca tarana.

Am cautat sa sting setea  cu izvoare ce curg prefacute…
Si-n pietre mi-am zavorat singuratatile  uimite…..
Doar vantul mai musca din frica,  ce dintii -si ascute
 Pe firul de iarba… crescut peste ganduri  ofilite.
                                               17.07.2012- STEFAN CIPRIAN OLTEANU

Un comentariu:

Anonim spunea...

draga poet, se spune ca nici un fluture nu seamana cu altul, insa fluturii au ceva ce noi oamenii visam dintotdeauna: aripi...si ce aripi...frumoase, colorate, fragile...fluturii se hranesc cu ce este mai pur din floare, cu nectarul....hmm, pamantul se va invarti la nesfarsit, iar noi vom fi sortiti sa pribegim pana ne gasim linistea...mie personal imi place foarte mult sarbatoarea sanzienelor, multi au uitat ce inseamna...fetele se imbraca in haine albe, noi, si se spala in rau, lasandu-l sa le poarte coronitele...sa nu uitam ca raul este singurul care muta muntii din loc...apa este esenta verdelui...verdele este viata, speranta, viitorul...
in fine...superbe versuri, tine-o tot asa...