miercuri, 13 iunie 2012

TABLOU

TABLOU…..

Mi-as dori sa pot picta
Macar un suras pe inima mea,
Sa-mi ramana amintire
Peste veacurile pline

Si mi-e greu…nu inteleg
De ce nu stiu sa pictez,
De ce nu pot sa aleg
Pe ce panza sa dansez.

Ce n-as da sa pot visa
Un tablou cu viata mea,
In culoare de iubire
Fara vreo dezamagire.

Ce n-as da sa pot avea
Zambetul pe fata mea,
Sa pictez o fericire
In clipe de ratacire.

Ca n-as da sa pot  uita
De toata tristetea mea,
Sa dispara ce e gri
Sa ma pot descoperi.
Ce n-as da sa pot retine
In culori rele destine,
Sa le prind in ochii verzi,
 Si sa stau sa le  sfidez.

Mi-as dori sa pot picta 
Focul din inima mea,
Care arde sange-albastru
Ce tablou ….si ce dezastru……
                                                     12.06.2012 – Stefan Ciprian Olteanu

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt focuri care ard in ploaie
Sunt focuri care nu se sting
sunt departari ce par aproape
sunt inimi tari care inving

Unknown spunea...

Tabloul vietii contine toate imaginile si culorile traite, cunoscute, atinse.....amalgam de lacrimi si zambete.....totul amestecat... se transforma in gri...doar firul de foc al spiritului ramane neschimbat....